Eco Bicycle

Studimi fundit: Çiklizmi zhvillon inteligjencen, lufton depresionin!

Ecovolis
Written by ecovolis

Pedalimi të bën më të mençur dhe më të lumtur

Formon qeliza te reja!

Kur pedalojme shumë qeliza nervore vihen në punë. Ndërsa këto neurone “ndriçojnë”, ato ndikojnë në krijimin e proteinave si faktori neurotrofik i trurit (BDNF) I cili promovon formimin e qelizave të reja të trurit. Rezultati: Ju dyfishoni ose trefishoni prodhimin e neuroneve – ndërtoni “fjalë për fjalë” trurin tuaj. Ju gjithashtu lëshoni neurotransmetues (të dërguarit në mes të qelizave të trurit) kështu që të gjitha ato qeliza, të reja dhe të vjetra, mund të komunikojnë me njëra-tjetrën për funksionim më të mirë dhe më të shpejtë. Kjo është një përfitim mjaft i thellë për çiklistët.

Trajton depresionin

“Ushtrimet funksionojnë si psikoterapi dhe antidepresantë në trajtimin e depresionit, ndoshta më mirë”, thotë James Blumenthal, PhD, profesor i mjekësisë së sjelljes në departamentin e psikiatrisë dhe shkencave të sjelljes në Universitetin Duke në Durham të Karolinës së Veriut. Një studim i kohëve të fundit që analizon 26 vjet hulumtim konstaton se madje vetëm disa ushtrime – sa më pak se 20 deri 30 minuta në ditë – mund të parandalojnë depresionin gjatë një periudhe afatgjatë. Për momentin, shkencëtarët nuk i kuptojnë plotësisht mekanizmat e saktë, por ata e dinë se një nga përfitimet e çiklizmit është që të nxisë prodhimin e kimikateve të ndjeshme si serotonin dhe dopamin. “Sapo laboratorët tanë të laboratorit fillojnë të futen në rrotat e tyre, ata marrin një rritje prej 100 deri 200 për qind në nivelet e serotoninës”, thotë J. David Glass, PhD, një studiues i trurit në Kent Kent State University në Kent, Ohio

Akoma më mirë, kur pedaloni biçikletën tuaj rregullisht ndihmoni në ruajtjen e hormoneve si adrenalina dhe kortizoli, gjë që do të thotë se do të ndiheni më pak të stresuar dhe do të ktheheni më lehtë nga situatat e mbushura me ankth.

Cila është receta e çiklizmit për lumturinë? Autorët e një studimi të kohëve të fundit mbi stërvitjen dhe depresionin dolën me udhëzimet e mëposhtme për të shmangur dëshpërimin me ushtrimin aerobik: Bëni tre deri në pesë pedalime në javë. Secili pedalim duhet të jetë 45 deri 60 minuta i gjatë .Cpo prisni?Merre biCpo prisni?Merre biçikletën dhe nis pedalo.

About the author

Ecovolis

ecovolis

Leave a Comment