Ecovolis

Të jetosh në qytetet më eko-miqësore në botë!

Ecovolis
Written by ecovolis

Hi-rise condominiums and park, downtown Vancouver

Si është të jetosh në një qytet të përkushtuar ndaj mbrojtjes së mjedisit dhe zhvillimit të qëndrueshëm? Përgjigja mund t’ju bëjë ziliqarë!

Duke ofruar korsi të shumta biçikletash dhe tregje fermerëve për të siguruar ajër më të pastër, përpjekjet mjedisore të qytetit jo vetëm që ndihmojnë planetin, por fitojnë edhe banorë.

Sipas Indeksit të Gjelbër të Qytetit Siemens, një projekt i vazhdueshëm i hulumtuar nga Njësia e Inteligjencës Ekonomike, qytetet më të gjelbra të botës kanë rezultate të larta në emetimet e dioksidit të karbonit, opsionet e transportit, menaxhimin e ujit , mbeturinave dhe qeverisjen e përgjithshme mjedisore.
Zonat e ndryshme urbane kanë pikat e forta të qëndrueshmërisë, kështu që biseduam me banorët në qytetet më të renditura anembanë globit për të gjetur se si është te jetosh atje.

TO GO WITH AFP STORY By Nathalie Alonso, Canada-Society-Gardening
A Vancouver residents waters a garden in this undated photo. The city will be the host of the 2010 Winter Olympics. As the city polishes its image ahead of the major international sporting event, it also hopes to become the greenest city on the planet by 2020, the ambition of which is fostered by the promotion of local agriculture, already well underway in the fertile province of British Columbia. AFP PHOTO (Photo credit should read -/AFP/Getty Images)

Vancuver, Kolumbi
Krahasuar me qytetet e tjera për nga madhësisa , Vancouver doli me një cilësi tepër të mire te ajrit, kjo për shkak të theksit të qytetit në promovimin e energjisë së gjelbër dhe përdorimin e hidrocentraleve. Vancouver ka premtuar të reduktojë mbetjet e dioksidit te karbonit me 33% deri në vitin 2020.
Ndërkohë që qytetet e tjera vazhdonin të ndërtonin autostradat që nxitnin lëvizjen dhe shtrirjen, Vankuveri mbeti i përkushtuar ndaj jetesës urbane, siç dëshmohet nga zhvillimi i ishullit Granvill , një gadishull miqësor për këmbësorët ku banorët shpeshherë shfaqin treg të madh publik dhe studiot e tyre të artit. Shumë lagje të tjera të Vankuverit janë eko-miqësore gjithashtu. Një rrjet i madh i korsive të biçikletave bën pedalim rreth qytetit, sidomos në perëndim , ku njerëzit rregullisht “lundrojnë” me biçikleta elektrike, Skutera elektrike dhe patinave.

CURITIBA, BRAZIL – AUGUST 15: Visitors pose for photographs in the Botanical Garden on August 15, 2009 in Curitiba, the capital city of the state of Parana, Brazil. Curitiba, considered an outstanding example of urban planning worldwide and the ecological capital of Brazil, was chosen as one of the twelve host cities for the FIFA soccer World Cup to be held in Brazil in 2014. (Photo by David Silverman/Getty Images)

Kuritiba, Brazil
Nga të gjitha qytetet në indeksin e Amerikës së Jugut, vetëm Kuritiba shënon mbi mesataren në renditjen e gjelbër. Pasi ndërtoi një nga sistemet e para të autobusëve të planetit në shkallë të gjerë në vitet ’60 dhe zhvilloi një program të riciklimit në botë në vitet 1980, qyteti jugor brazilian vazhdon të jetë përpara në mendje për mjedisin. Në fakt, përdorimi i rëndë i transportit publik do të thotë se Kuritiba ka një nga cilësitë më të larta të ajrit në indeks. Jeta e gjelbër është e përqëndruar në Merces, një lagje tradicionale në qendër të qytetit, e cila është e njohur për banorët më të vjetër. “Ne kemi një treg të mirë të dielave, lidhje të mira të transportit publik ku dhe parku më i madh në qytet është i afërt,” tha ai. Tregjet e fermerëve lëvizin nëpër qytet, duke ndihmuar banorët të gjejnë prodhime vendore organike.

Windmills off shore

Kopenhagen, Danimarkë

Megjithëse qytetet skandinave Oslo dhe Stokholmi janë afër, Kopenhageni vazhdimisht renditet si qyteti më i gjelbër në Evropë. Pothuajse të gjithë banorët përdorin transportin publik dhe më shumë se 50% përdorin rregullisht një biçikletë për të lëvizur. Si rezultat, Kopenhageni ka mbetje jashtëzakonisht të ulëta të dioksidit te karbonit për një qytet të madhësisë së tij.
Përveç dashurisë së tyre për çiklizmin, banorët e Kopenhagenit janë të pasionuar për riciklimin dhe kompostimin, si dhe për ruajtjen e energjisë elektrike dhe ngrohjes. “Danezët e shohin natyrën si një strehë të shenjtë,” tha Petersen. “Ne bëjmë gjithçka që mundemi për t’u kujdesur për natyrën që kemi në qytete dhe në mënyrë që të marrim më shumë.”

SAN FRANCISCO – APRIL 21: A cook at MoMo’s restaurant empties food scraps into a larger recycling container April 21, 2009 in San Francisco, California. Norcal Waste Systems is collecting food scraps from nearly 2,000 restaurants in San Francisco and thousands of single-family homes and are turning the scraps to make high quality, nutrient rich compost that gets sold back to Bay Area farmers. The garbage company has turned 105,000 tons of fodd scraps into 20,000 tons of compost. (Photo by Justin Sullivan/Getty Images)

San Francisko, Kaliforni
San Francisko renditet në indeks si qyteti më i gjelbër në Amerikën e Veriut. San Francisko ka një normë ricikluese prej 77%, një nga më të lartat në botë,ka bërë të mundur përmes mandateve të qytetit që kërkesën për të ndarë materialet të riciklueshme dhe kompostueshme nga mbeturinat e tjera. “Ne jemi të rrethuar nga bukuria mahnitëse natyrore dhe ne kemi një histori progresiviteti dhe mendjeje të hapur”, tha Donna Sky, e cila u transferua në qytet nga Kosta Rika nëntë vjet më parë dhe themeloi shoqërinë hummus të prodhuar në vend Love & Hummus. Fermat lokale gjithashtu kontribuojnë: Shumë banorë kujdesen ku dhe si prodhohen ushqimet e tyre dhe përpiqen të hanë ushqimin e prodhuar aty pranë.

Camps Bay with the 12 apostles in the background, Capetown, RSA, South Africa, Africa

Cape Town, Afrika e Jugut
Qyteti i dytë më i madh i Afrikës së Jugut po bën disa nga hapat më të mëdhenj mjedisor në Afrikë, pjesërisht duke nxitur më shumë ruajtjen e energjisë dhe një përdorim më të madh të burimeve të rinovueshme. Në vitin 2008, qyteti i Cape Town filloi përdorimin e energjisë nga ferma e parë e erës tregtare në vend dhe tani synon të marrë 10% të energjisë nga burimet e rinovueshme deri në vitin 2020. Këto përpjekje po e transformojnë jetën në qytet. “Korsitë me shumë biçikleta po bëhen të disponueshme, tregjet e fermerëve janë shumë të popullarizuara, dhe kuzhinierët definitivisht vendosin një çmim për përbërësit ndihmues “, tha banorja Sarah Khan, e cila u transferua në Cape Town nga New York City në vitin 2013 dhe shkruan blogun The South AfriKhan . Megjithatë, ajo beson se qyteti mund të bëjë më shumë për të përmirësuar transportin publik dhe për të parandaluar mungesat e energjisë elektrike që po bëhen gjithnjë e më të zakonshme.

Bike ride

About the author

Ecovolis

ecovolis

Leave a Comment