Eco Bicycle Ecovolis Lajme Te ndryshme

Biçikleta është mjeti më i sigurt edhe për këmbësorët!

Ecovolis
Written by ecovolis


Një studim i BACC (Klubi i Bicikletave të Katalonjës) analizon të dhënat e aksidenteve në Barcelonë, me vëmendje të veçantë për çiklistët, këmbësorët dhe motoçiklistët.
Për të përmirësuar gjërat, asgjë më mirë se t’i kushtohet vëmendje e veçantë të dhënave. Kjo është ajo që Klubi i Bicikollit të Katalonjës (BACC) ka bërë në studimin Aksidenti biçikletor dhe pasojat e tij në qytetin e Barcelonës, i cili do të paraqitet të martën në Casa del Llibre në kryeqytetin katalanas (Rambla de Catalunya, 37, 18.30 h).

Rubén Carbonero, autor i blogut më të mirë për biçikleta dhe ekspert për lëvizjen e çiklistëve, do të jetë përgjegjës për prezantimin e studimit, nga i cili ai nxjerr një sërë konkluzionesh të qarta. Që nga fillimi, se “motoçikleta është automjeti që shkakton dëmin më të madh të këmbësorëve, në lidhje me numrin e udhëtimeve”. Në anën tjetër, biçikleta është mjeti më i sigurt për ta.

“Të dhënat janë të lehta për t’u konsultuar dhe në dispozicion për ti verifikuar kushdo: kjo do të inkurajojë më shumë njerëz për të hetuar çështjen”
Sipas mendimit të BACC, qarkullimi i biçikletave përgjatë trotuareve është i pakëndshëm dhe i bezdisshëm për këmbësorët, dhe Këshilli i Qytetit duhet ta shmangë atë në mënyrë aktive, duke eliminuar korsitë e biçikletave në trotuare dhe duke zvogëluar shpejtësinë e trafikut në mënyrë që përdoruesit e biçikletave të mund të zbresin në rrugë. Por, duke pasur parasysh të dhënat, ka më shumë faktorë të rrezikshmërisë për këmbësorët.

Rreziku i aksidenteve është rezultat i dy faktorëve: ndodh një përplasje dhe mundësia e dëmtimit nëse ndodh. Në Barcelonë ka pasur më shumë se 10,000 aksidente në periudhën 2010-2016, ku shumica kanë përfshirë makina dhe motoçikleta, të cilat shkaktuan më shumë se 1,000 viktima ose lëndime të rënda.

Nëse numri i udhëtimeve merret parasysh, biçikleta dhe makina janë të përfshirë në aksidente të ngjashme (pa dallim statistikor të rëndësishëm), ndërsa motoçikletat prodhojnë 37% më shumë aksidente(OR 1.37, 95% CI midis 1.30 dhe 1.44).

Vetëm 2.79% e këmbësorëve të përfshirë në aksidente me biçikleta pësuan dëme serioze

Bicikleta është mjeti më pak I dëmshëm për këmbësorët: vetëm 2.79% e këmbësorëve të përfshirë në aksidente me biçikleta kanë pësuar dëme serioze. Nga ana tjetër, 5.98% e atyre që mbahen nga automjetet, 7.97% e atyre që mbahen me motor, 18.16% të atyre që goditen nga automjetet e rënda pësuan dëme serioze ose vdiqën si pasojë e aksidentit.

Studimi është, mbi të gjitha, eksplorim “, sqaron Carbonero. Është akoma herët për të krijuar idenë e saktë, megjithëse do të ketë vazhdimësi dhe do të dalin çështje interesante.” Me qëllim që të zhvillohen rekomandime për të përmirësuar lëvizjen dhe për të zvogëluar aksidentet në trafik nga makinat, Carbonero beson se “ende është herët për rekomandime që vijnë nga ky studim, por në përgjithësi ne mbështesim eliminimin e korsive të biçikletave në trotuare”. Në të njëjtën kohë, ai beson se është e nevojshme t’i kushtojë vëmendje të veçantë grave. “Edhe pse kanë më pak aksidente se meshkujt, si në biçikletë ashtu edhe në motor, ato kanë më shumë gjasa të plagosen rëndë ose të vdesin”, shpjegon ai.

About the author

Ecovolis

ecovolis

Leave a Comment