Eco Bicycle Ecovolis Lajme

Qytete që kanë transformuar autostradat e tyre në park urban!

Written by ecovolis

Ndërtimi i një autostrade në një qytet shpesh mendohet si një zgjidhje për trafikun. Megjithatë, historia ka treguar se shoferët që kanë më shumë mjete,zgjedhin të përdorin këtë mënyrë transporti në vend të përdorimit të transportit publik ose të një biçiklete, dhe si rezultat, mbipopullimi dhe ndotja nuk ulet.

1.Harbor Drive, Portland – USA
Një nga autostradat e para në SHBA që do të eliminohej për të bërë rrugën për një park ishte Portland, Oregon’s Harbour Drive ndërtuar mbi bregun e lumit Willamette. Në vitin 1974 filloi puna e transformimit që çoi në ngritjen e Parkut Tom McCall.

Ura Hawthorne, e cila fillimisht ishte pjesë e autostradës, u bë një urë për çiklistët dhe këmbësorët, duke lidhur First Avenue me parkun.

2.Cheonggyecheon, Seoul – South Korea

Autostrada e ngritur e Cheonggyecheon në Seul u ndërtua në një kanal me të njëjtin emër. Për e ulur ndotjen e mjedisit dhe zhurmën e krijuar nga më shumë se 160,000 automjete që përdorin çdo ditë autostradën, kryebashkiaku Lee Myung Bak nisi një plan për prishjen e tij dhe ndërtimin e një parku.

Propozimi i përzgjedhur është projektuar nga Kee Yeon Hwang, i cili dëshironte të pastronte kanalin dhe ta kthente atë në rolin e saj si një vend takimi. Përveç kësaj, rikuperimi i kësaj hapësire publike ka zvogëluar nivelet e zhurmës dhe temperaturën në zonën përreth.

3.Pier Freeway, San Francisco
Në fillim të viteve 1980 në San Francisko, një plan filloi të prishte autostradën Kalifornia 480 me idenë e ndërtimit të një parku. Megjithatë, deri në vitin 1991 nuk u shkatërrua autostrada dykatëshe – pasi u dëmtua nga tërmeti i vitit 1989.

Sot vendi ka një nga pikëpamjet më të mira të Gjirit të San Franciskos dhe ka shumë kilometra rrugë këmbësorësh dhe biçikletash.

Seattle Waterfront; Alaskan Way Viaduct; SR 99; Downtown Seattle

Madrid Río, Madrid

Në vitin 2000, filloi projekti Madrid Río i cili kërkonte të rivendoste brigjet e lumit Manzares. Një detyrë e vështirë në sajë të shtrirjes së autostradës M-30 që kryqezohej me të.


Parku u hap në vitin 2011, duke ofruar hapësira qytetare për sport, shëtitje dhe mundësi për të mësuar rreth historisë së qytetit. Në këtë rast, autostrada nuk ishte shkatërruar plotësisht, por trafiku u devijua nga tunelet e nëndheshme.

Park East Freeway, Milwaukee

Në vitet 1960, një projekt në punim do të verente zonën e qendrës së rrethuar nga Autostrada Park East. Megjithatë, banorët e zones filluan te kundërshtonin duke argumentuar se projekti do të shkaktonte shumë zhurmë. Për këtë arsye, autostrada nuk u përfundua dhe pjesë të caktuara u shkatërruan ndërmjet viteve 1999 dhe 2002 për zhvillimin e projektit të Parkut Lindor të Korridorit, i cili, kur të përfundojë, do të lejojë qasje të lirë nga qendra e qytetit në lumë.

San Francisco Skyline in February 1982. Embarcadero Skyway and Ferry Building at center. Bay Bridge at rear. The northeastern portion of downtown is at right.

Në total, parku i ri është 60 hektarë, 24 prej të cilave janë ndarë në ndërtesa të reja për të rivitalizuar zonën. Deri më tani, pjesa veriore e parkut është ajo që tregon përparimet më të mëdha nëpërmjet rimodelimit të rrugëve kryesore që lidhen me qendrën.

Alaskan Way, Seattle
Në 2001 një tërmet dëmtoi mbikalimin e Autostradës Alaska në Seattle. Fillimisht, plani ishte të rindërtohej, megjithatë, më vonë u vendos që të bëhej një tunel nëntokësor me katër korsi, kështu që në sipërfaqe zonat përgjatë Elliot Bay bashkohen me pjesën tjetër të qytetit përmes një hapësire të re për këmbësorë. Përurimi i parkut është planifikuar për vitin e ardhshëm.