Eco Bicycle Lajme Lifestyle Te ndryshme

“Rrufeja e theu” Aksidenti i biçikletës së Leninit

Ecovolis
Written by ecovolis

Gjatë mërgimit të tij të detyruar në Paris, Lenini pësoi një aksident spektakolar me biçiklet që çoi edhe në gjykimin e tij. Kishte ndodhur para se të kthehej në Moskë për të udhëhequr revolucionin e vitit 1917.
1910 ishte një vit i turbullt për Vladimir Ilyich Ulyanov, Lenin. Pas revolucionit të dështuar të vitit 1905, partia e tij pësoi një persekutim të përgjakshëm zyrtar që, së bashku me indiferencën e një pjese të madhe të klasës punëtore ruse drejt një procesi revolucionar që ai e quante urgjente si të pandalshme, çoi në mënyrë të pashmangshme në dekurajimin e shumë prej shokëve të tij.

Dy vjet më parë, në dhjetor 1908, Lenini e kishte zhvendosur vendbanimin e tij nga Gjeneva në Paris, skenë e mosmarrëveshjeve të hidhura midis fraksioneve të ndryshme të partisë. Disa dallime, që do të përfundonin me thyerjen midis radhëve të bolshevikëve: ishte ende larg dita, kur ai do të kryente udhëtimin, që do të udhëhiqte revolucionin prej të cilit, disa muaj më parë, do te mbushte 100 vjet.

Momente abstrakte

Në mes të asaj klime të agjitacioneve para-revolucionare, shkëmbimi i ideve midis shokëve që papritur u bënë armiq dhe me fantazmën e Luftës së Parë Botërore të planifikuar për Europën, Lenini gjithashtu pati mundësinë të jetonte momente abstraksioni me gruan e tij, Nadezhda Krupskayan . Ata bënë ekskursione të shpeshta në fshat, pëlqenin të ecnin nëpër Parisin e bukur dhe, natyrisht, ata perfitonin nga lumturia qe u falte biçikleta. Ishte, në fakt, njëra prej tyre me te cilen Lenini gjeti mënyrën e përsosur për të larguar veten nga gjithçka që ndodhi në botë dhe në kokën e tij.

“Unë munda të identifikoj pronarin e mjetit (është një Visconti, që i rente rrufeja”, shkroi Lenini

“Po kthehesha me biçikletë nga Juvisy dhe papritmas një makinë mori përpara biçikletën time “. Kështu Lenini do të rrëfejë, vite më vonë, aksidentin e rëndë që vuajti në një nga ato rrugë të zakonshme nëpër rrugët Parisiene. Një ngjarje që, për fat të mirë (ose, për më shumë se një, për fat të keq), përfundoi pa pasoja fatale. “Njerëzit më ndihmuan të regjistroja numrin e targave dhe disa njerëz ranë dakord të dëshmonin mbi aksidentin”, shtoi lideri komunist, i cili gjithashtu ishte në gjendje të “identifikonte pronarin e automjetit (është një Visconti, që i rente rrufeja) dhe tani kam hapur një gjyq kundër tij … Unë shpresoj të fitoj “.

Ashtu ndodhi: Lenini fitoi gjykimin kundër atij Viscontit të pasur, dhe si kompensim mori një shumë të madhe parash. Me to ai ishte në gjendje të blinte një biçikletë të re me të cilën të vazhdonte shëtitjet e saj në kryeqytetin francez: nëse ai incident shërbeu si nxitje ose frymëzim për gjithçka që do të ndodhte më vonë, kjo është diçka që nuk do ta dimë kurrë.

Një shpikje ruse?

Në rrugën Vaynera qendrore, në qytetin rus të Jekaterinburgut, një statujë i bën homazhe atij që, sipas enciklopedisë dhe imagjinatës lokale, është shpikësi i vërtetë i biçikletës: fshati Efim Artamonov. Në vitin 1801, 16 vjet përpara se baroni gjerman Karl Von Drais të krijonte të ashtuquajturin makinë në këmbë, Draisiana Artamonov i dha formë një automjeti shumë të ngjashëm që nuk do të hynte në histori, por do të dënohej në harresë. Sipas rusëve, Artamonovi udhëtoi 2,630 kilometra për t’i treguar ate vegël të mrekullueshme Carit, i cili me sa duket jo vetëm që e njohu shpikjen, por i dha lirinë shërbëtorit. Si prove e zgjuarsise dhe aftësise krijuese e popullit komunist, legjenda u zmadhua nga Bashkimi Sovjetik, megjithëse, gjithsesi, dokumente të tjera datojnë atë episod disa vjet më vonë, në vitin 1876, kur Draisiana ishte duke rrokullisur nëpër rrugët e disa vendeve evropiane.

About the author

Ecovolis

ecovolis

Leave a Comment