Eco Bicycle Lifestyle Partneret Tane Projekti Rinor Qytetar Te ndryshme

Ndotja e madhe: Zgjidhja është biçikleta

Ecovolis
Written by ecovolis

Nivelet e larta të ndotjes  në Madrit  kanë bërë që  këshilli bashkiak të miratojë disa masa për kufizimin e trafikut të nivelit të dytë, i cili ndalon parkimin në qendër të jorezidentëve.

Çfarë ndodh nëse ne ndryshojmë anën e monedhes?

Bashkia limiton kapitalin e shpejtësisë në qender me 30km/ora dhe në rrugët ngjitur 70km/ora  si faza e parë e planit emergjent kundër ndotjes mbytëse.

Faza e dytë e planit është që vetëm banorët që jetojnë në qender mund të parkojnë në këtë zone.

Faza e tretë përfshin kufizimin e qarkullimit për gjysmën e automjeteve (përveç transportit publike dhe   shkollorë . motorçikletave, taksive dhe automjete emergjente) i bazuar në targën  e tyre nëse licenca është e rastësishme ose jo.

Këtu nuk bëhet fjalë për ata shoferë të cilëve ju duhet të udhëtojnë 30 km ose më shumë për të arritur punën e tyre, por për qytetarët që sipas të dhënave përbëjnë 50%  që nuk janë të gatshëm të heqin dorë nga makinat private për të udhëtuar në distanca të vogëla rreth 3 km, të cilat mund ti përshkruajnë në këmbë ose me biçikletë.

Njerëzit ende nuk e kanë kuptuar se, sado që ata do të duan për të ecin, shpejtësia mesatare e një automjeti në qendër të një qyteti si Madridi nuk do t’i kaloj shpejtësinë qesharake prej  9 km / h. Ata harrojnë se, përtej kohës që të merr në qarkullim, ata duhet të përdorin një kohë të konsiderueshme për të kërkuar parkim. Dhe kjo, me sa duket, i dha përparësi të plotë egoizmit të tyre kundër të drejtës së të gjithë qytetarëve të tjerë që të thithin ajër të pastër.

Biçikleta duhet të luajë një rol thelbësor në ndryshimin e shumë nevojshëm të mentalitetit nga qytete të mëdha si Madridi. Dhe për këtë ne kemi nevojë për një angazhim të qartë dhe të fortë nga ana e qeverisë për të kaluar buxhete jo vetëm për investime në infrastrukturën e çiklizmit, por sidomos dhe për frenimin e trafikut të motorizuar që po minon shëndetin e të gjithë qytetarëve. Nuk është e nevojshme për t’i hapër këto korsi me festë e me zhurmë. E nevojshme është që të sjellim për të sjellë biçikletat në rrugë, duke reduktuar hapësirën e zënë makinat dhe shoferët për të kuptuar se te gjithë asfaltin për dekada të tëra e kanë parë si pronë të tyre ndërkohë që u takon të gjithë qytetarëve. Duke bërë pedonale zonat e mëdha urbane, duke implementuar zonat prioritare të banimit. Promovimi i transportit publik dhe ndërqytetas dhe kufizimi i shpejtësisë 30 km / h në qendrat e qyteteve janë masa urgjente që mund të ngrihen shpejt në qoftë se ka vullnet politik për ta bërë. Është përgjegjësi e të gjithë qytetarëve të Madridit dhe i çdo qyteti tjetër të madh, për të kërkuar nga liderët që të ndryshojë anën e monedhës ashtu si edhe një numër i konsiderueshëm i qytetarëve e do gjithashtu.

About the author

Ecovolis

ecovolis

Leave a Comment