Shtatë shtresa plastike për një qese me patatina mund të duket e tepruar, por paketimi është më i komplikuar se sa duket. Cilat janë sfidat e paketimit për produktet e zakonshme shtëpiake?
Qëndrueshmëria e mjedisit dhe biznesi jo gjithmonë shkojnë dorë për dore, sidomos kur bëhet fjalë për paketimin e produktit.
Disa nga paketimet më të zakonshme shtëpiake që shpesh nuk janë të riciklushme janë: – qeset e paketimit të patetinave, kutitë e picave dhe tubat e pastës së dhëmbëve .
Edhe pse kjo përbën një pjesë të vogël të ndikimit në mjedis të një produkti , paketimi është gjëja e parë që konsumatorët shohin, dhe kjo mund të ndikojë ndjeshëm në vendimin e tyre për ta blerë.
Mark Dancy, president i WasteZero, Kompani për reduktimin e mbetjeve me bazë në SHBA, thotë se ndërsa teknologjitë avancojnë shpejtë mund të rritet paketimi miqësor i gjelbër, por shumë kompani do të vazhdojnë të kryejnë paketime të gabuara.
Problemi kryesor, thotë ai, është se, kur bëhet fjalë për paketimin, shumica e kompanive përqëndrohen në dy prioritete: “Si do të transmetohen produketet e mia tek konsumatorët dhe sa e bënë koston kjo”
Për disa, qëndrueshmëria e mjedisit është një shqetësim i tretë, më pak i rëndësishëm. “Por realisht, shumica e shikon si shqetësim të parë ose të dytë ,” thotë ai.
Më poshtë po rendisim disa shembuj të gabimeve më të mëdha të paketimit që kompanitë bëjnë, si dhe disa zgjidhje të mundshme për paketim të zgjuar.
Qeset e patatinave
Problemi: Qeset tipike të patatinave janë bërë me shtatë shtresa fletë metalike dhe plastike.
Kompanitë e zgjedhin për shkak se këto qese janë të lehta, zvoglon volumin kur transportohet me anije pasi nuk marrin shumë hapësira në një raft, dhe janë grafikisht miqësore. E keqja është se aktualisht nuk ka asnjë makineri për të ndarë këto shtresa, kështu që ata nuk janë të riciklueshme. Kjo nuk është me kosto efektive dhe nuk do të ketë treg për materiale të ndara “, shpjegon Lawrence Zi, drejtor i zhvillimit të biznesit botëror në menaxhimin e mbeturinave, me bazë në SHBA si ofrues i zgjidhjeve mjedisore. ” Në qoftë se nuk është një treg i vazhdueshëm për materialin ai nuk do të riciklohet. ”
Kush e bën këtë? Paketimet me shumë shtresa i bëjnë gjigantët e konsumit, sidomos prodhuesit e ushqimeve të lehta si Frito-Lay dhe PepsiCo.
Cila është zgjidhja? Për fat të keq, nuk ka zgjidhje të lehtë: sipas ekspertëve të Menaxhimit të Qëndrueshëm të Mbetjeve, paketimi me shumë shtresa është konsideruar si më e keqja e të këqijave, kur bëhet fjala për riciklimin. “Kur gjërat janë të përziera së bashku, zhvlerësojnë produktin “, thotë Tom Carpenter, drejtor ekzekutiv i Shërbimeve të menaxhimit të qëndrueshëm të mbetjeve. ” P.sh po të kisha dy kuti, dhe njëra është e gjitha karton, ndërsa e dyta ka shirita metalike , kutia e dytë do të jetë shumë i kushtueshëm për tu ricikluar.”
Edukimi i konsumatorit kërkon një rrugë të gjatë drejt rritjes së potencialit për riciklim. Për shembull, paketimi me shumë shtresa i drithërave me kuti dhe qese , duhet të jenë të ndara për riciklim.
Një tjetër opsion është “upcycling”: Konsumatorët mund të ripërdorin qeset p.sh per sanduiçët ose në projekte artizanale duke krijuar kuleta me qeset e patetinave.
Paketimi i ushqimeve të zakonshme si kosi dhe gotat e kafes
Problemi: Madhësia dhe materialet janë dy nga faktorët më të mëdha për riciklimin në përgjithësi, sa më i vogël të jetë një paketim dhe sa më e madhe përzierja e materialeve, aq më pak është i riciklueshëm.
Konsumatorët dhe bizneset mund të mendojnë se duken bukur, por ekspertët theksojnë se vetme-shërbejnë ushqime, duke përfshirë kos dhe gotat e kafes por janë problematike veçanërisht për kontejnerët e riciklimit të qëndrueshëm. Në rastin e kupave të kosit , madhësia e tyre e vogël e bënë të vështirë riciklimin e plastikës dhe si rrjedhojë ka një tendencë shititje të vështirë për riciklim.
Kush e bën këtë? Paketimet e ushqimeve të zakonshme, duke përfshirë dhe gota e kafes, të cilat shkelin rregullin e materialit dhe madhësisë.
Paketimi i Kosit, sidomos, është një problem pasi shumica e kompanive të prodhimit të kosit, duke filluar nga gjigantët si Dannon dhe Chobani, deri tek prodhuesit e vegjël dhe të pavarur, përdorin një paketim që është i vështirë të riciklohet.
Cila është zgjidhja? Për t’i ricikluar nevoitet përparimet në teknologji që të krijojë makina të reja në klasifikimin e shtresave. Disa Kompani duke përfshirë dhe Unilever janë duke përdorur mënyra alternative, ata kanë rimodeluar paketimin e tyre për ta bërë atë më të qëndrueshëm. Në fund të konsumit, shumë prodhues të kafe, duke përfshirë Dunkin ‘Donuts dhe Starbucks, lejojnë klientët të përdorin gota kafe që mund të ripërdoren. Një tjetër alternativë është kompostimi, përdoret paketimin i biodegradushëm. Disa supermarkete, si Whole Foods Trader Joe’s, gjithnjë e më shumë janë duke përdorur enë që kompostohen dhe biodegradohen. Për fat të keq, kjo është ende e pazakontë. Konsumatorët e gjelbër janë të vetëdijshëm që mund të zgjedhin për të blerë artikuj me madhësi të mëdha dhe e servirin në enë që mund të ripërdoren pas pastrimit dhe larjes së tyre.
Tubi i pastes së dhëmbëve dhe furça e dhëmbëve
Problemi: Madhësia e vogël, materialet e përziera, pasta e dhëmbëve e mbetur brenda tubit e bëjnë riciklimin pothuajse të pamundur. Sa për furçën e dhëmbëve, forma e tyre e hollë dhe përzierja e plastikës dhe fijet e najlonit e bëjnë ato të vështira që të zbërthehet dhe të riciklohet.
Kush e bën këtë? Prodhuesit e Furqeve dhe pastes së dhëmbëve duke përfshirë konsumatorët e gjigantëve të prodhimit Colgate-Palmolive.
Cila është zgjidhja? Që nga vitit 2012 u krijua një organizatë jofitimprurse “ A You Sow” (AYS) për mbrojtjen e mjedisit, Colgate-Palmolive ka punuar me (AYS) për të krijuar një tub paste dhëmbësh dhe furçe të riciklueshme.
Shishet plastike pas konsumimit
Problemi: Ndërsa pijet në shishet plastike, të cilat janë të njohura si nga prodhuesit dhe konsumatorët, kanë bërë një rrugë të gjatë, kur është fjala për riciklimin, ka ende vend për përmirësim kur bëhet fjalë për përqindjen e shisheve që mund të riciklohen.
Kush e bën këtë? Shumica e prodhuesve pije, duke përfshirë Coca-Cola dhe PepsiCo, përdorni shishet plastik PET (polietileni tereftalat).
Cila është zgjidhja? Në disa mënyra, shishe plastike janë një rast studimi në mënyrën se si kompanitë mund të përdorin risitë dhe shtrirjen e konsumit për të përmirësuar problemin e riciklimit. Kompanitë, duke përfshirë edhe Coca-Cola dhe PepsiCo, kanë nisur programe për ta bërë riciklimin më efikas dhe të përshtatshëm. Vende ku shishet plastike janë konsumuar kanë marrë angazhim të përfshihen. Këshilli Kombëtar i Mbrojtjes së Burimeve lëshoj një “Udhëzim për Kompostim në vendet sportive,” ku shumë prej arenave të mëdha sportive të SHBA-së kanë krijuar programe të kompostimit të ushqimit dhe të zëvendësohen kanaçet e mbetjeve me kazanët e riciklimit. Disa kompani janë duke ndërtuar praktikën e riciklimit të vetë produktit. Për shembull, popullor “Naked” pije PepsiCo vjen në një shishe 100% pas konsumit riciklohen plastike. Për shembull,pija e Pepsit që konsumohen në shishe riciklohen 100 %.
Blerjet në internet
Problemi: Kompanitë dhe shitësit privatë që tregtojnë produkte online përmes postës shpesh i mbi-paketojnë , duke i dhënë një artikull ose produkti edhe një kuti të dytë, dhe nganjëherë madje edhe një të tretë. Kjo praktikë, e cila Dancy e quan metodën e “Kukulla Ruse”, është tej mase e kotë.
Kush e bën këtë? Shitësit tregtarë online, duke përfshirë eBay.
Cila është zgjidhja? Një alternativë është që të përdoret paketim me materiale të qëndrueshme, në vend të materialeve tradicionale. Ka mundësi të shumta të qëndrueshme, duke përfshirë paketimin e materialeve të bëra nga niseshte misri etj, të cilat mund të kompostohen. Ecovative me bazë në Nju Jork ka dizenjuar paketime me baze material nga kërpudhat që janë duke u përdorur nga Dell, Crate, Barrel dhe Puma, ndër të tjera.
Kutitë e Picës
Problemi: Kutitë e Pizzave janë bërë me materiale të riciklueshme, por kur djathi ose mbetje të tjera ushqimore të rrinë në karton, ata nuk janë të riciklueshme.
Kush e bën këtë? Konsumatorët dhe vende të ofrimit të ushqimit.
Cila është zgjidhja? Ndërgjegjësimi i konsumatorit dhe konsumatorët të kuptojnë që kutia është e vlefshme. Edhe pse konsumatorët apo kompanitë e picave nuk mund të shmangin e kutive, disa kompani janë duke gjetur një zgjidhje ekologjikisht miqësore, duke përfshirë përdorimin e paketimit me material që kompostohen dhe janë projektuar posaçërisht për kutitë e picave.
Disa kompani të picave ndajë ushqime me paketim me materiale që kompostohen në restorant. East Coast-bazuar Skinny Pines Brick Oven Caterer përdorin paketa të reja të tilla si kutinë e gjelbër, një kuti pica riciklueshme që mund të disassembled për të bërë atë të riciklueshme